Feb 8, 2011

tentang seseorang!

sja ja nk ltak video ny =D
" tak kala aku hampir melupakannya, dy hadir dengan senyuman.seperti diriku sendri, aku tetap melayannya sebaik mungkin seperti mna aku layan kebanyakkan orang, tiada yg istimewa. meskipun ku akui, dy teman terbaik yg pernah aku kenali, dy sahabat yg terbaik pda semua sahabatnya dan tidak mungkin aku melupakan seseorg yg sepertinya. ada kalanya aku berpendapat ada baiknya aku tidak wujud lagi dlm hidopnya. biarkan dy sendri dgn hidopnya. bkannya aku nk lupakan seorg sahabat yg tlah bnyk membantuku dlm memahami erti kehidupan atau tinggalkan dy. tambahan pula andai kata dy bersedih dan memerlukan seseorang untk berbicara, namun aku pasti aku bukan lah orgnya. org yg dpt menghiburkannya, dpt menghentikan tangisannya, akn menenangkannya, akn menaikkan semangatnya, mahupun org yg dpt menghalangnya melakukan sesuatu yg ternyata salah. bukan aku org itu. malah kdg kala aku rsa aku lah punca tangisannya. bagiku adlah lebih baik aku tidak wujud dlm hidupnya drpd trus menjadi bebanannya. itu lah sbbnya aku ingin menjauhinya. tdk ku tahu apa ertinya aku pada dy, apa pndpatnya tentng aku namun yg pasti dy seseorg yg sngt istimewa krena dy sahabat terbaik yg pernah ku kenali. tdk ku harapkan aku jga bererti buatnya krena yg ada padanya hanya la keluarganya dan kekasihnya. tiada ruang utk seorg kwn yg pernah dy kenali seperti aku. ingin sja aku critakan padanya perasaan ini dan biarkan dy putuskan sama ada ingin aku lenyapkan dri ku dri hidupnya atau ingin aku terus berkwn dengannya seperti biasa. andai kata semuanya x seperti ini, aku dan dy dpt berbicara seperti biasa tanpa  rsa kekok yg aku dan dy alami seperti kini, pasti segalanya akn menjdi lebih mudah bgi ku. namun aku masih mengharap dy akn hidup bahagia."

No comments: