Feb 15, 2011

kenkyu jishin ga rikai

setelah apa yg berlaku pada aku kblakangan ny, aku rsa apa yg aku tlah mulakan bertahun2 dlu harus dilaksanakan semula. menggunakan CALLEN sbagai sumber inspirasi aku, mungkin akn mendtangkan kjayaan. ya Callen... just Callen... kali ny project ny x bley gagal. sebab tu aku kna buat pnyelidikan dgn lbih terperinci. semuanya semakin jelas. sebab tu la aku ada prasaan ny. semua perkara yg aku alami, selama ny tlah membuktikan sgalanya. baru skunk aku tersedar akan kenyataanya.. dia harus diwujudkan  mesti. namun bukan snang, aku mungkin gagal buat kali ke-2.. seblum ny projek tu gagal dah tlah diabaikan bgitu shaja tapi kini aku akn buka smula fail tentang dy. dy ialah subject utama. dia harus dibangkitkan.dan jika projek ny berjaya, sgala tntang pnyelidikan ny dan dia akn dirahsiakan. dan sgala rahsia tu akn tersimpan dgn baik disini.. ya di blog ini.... mungkin research ny akn amik msa yg agak lma namun bg ku berbaloi krena aku pasti akn hidop dgn lebih baik dgn kewujudan dia..bg meningkatkan peratusan kerjayaan projek ny aku harus melakukan penyelidikan dan research ny aku namakan "Kenkyu Jishin Ga Rikai"!!!!

No comments: