Feb 11, 2011

rancangan hiburan!!

(ermm nk tngok dua dua tpi kalu t'paksa korbankan salah satu, nk korbankan yg mna satu ek?)
esok akn start sebuah rancagan hiburan yg agak hot jgak kat malaysia ny iaitu Mentor!! haha tiap ari ahad jam 9.00 malam.. rmai jgak pminat2 mentor ny.. tpi bagi aku, rancagan mentor tu dah kcau plan aku.. slalunya ahad jam 9.00 malam tv3, ada merlin, salah satu rancagan favourite aku.. tpi skunk rancagan tu dah ditukar pada jam 10.30 mlm utk bg laluan pda rancgan mentor. ermm masih bley dterima sbb aku still tngok merlin. malangnya sebuah rancangan kegemaran aku iaitu CSI VEGAS ditayangkan di ntv7 bermula jam 10 hingga 11.. aduh so setengah jam terakhir crita csi kna kongsi dgn setengah jam pertama merlin.. oh my god.. ny semua gara2 mentor!! asal la diorg x buat cta mentor pkul 10.30 ja.. aduh menyusahkan aku ja.. susah r cam ny.. kan senang klau ada tv 2 buah letak sebelah2.. so nmpk cam aku kna catch up guna tenet la... erm malang doh!

No comments: