Feb 21, 2011

jenis darah


mcam yg kta smua tahu jenis darah terbahagi kpd 4 iaitu A, B, AB dan O... ermm msa nk kemaskini brang matrik, ad ka patut dy tnya nis darah. mna la aku tahu.. dah lerw aku ny xska doktor n hospital.. mna aku tahu jnis darah ak ny apa.. agak2 krang apa ek..  klau aku hentam, probability utk btul cuma 1/4.. x bley jdi.. klau tipu aci x eh.. klau tipu aku akn letak o sbb aku rsa o ny special.. semua org taw yg o bley bg drahnya pda sesiapa ja tpi mlangnya o hanya bley menerima darah jnis o jga.. aku cba jdi cam drah o.. flexible utk suma org.. hahaha .. special kan.. lgi pun aku nk taw apa maksud darah o ny.. ya la 3 jnis darah yg lain ada huruf A/B/A dan B.. x dak hurup len pun.. asal ttba ja jnis darah yg ke-4 ialah hurup O.. hehe.. dok ngarut kat sni tpi jnis darah x taw lgi brang x isi lgi ny.. adesss..

No comments: