Feb 2, 2011

farnk william abagnale

frank william abagnale
 FRANK WILLIAM ABAGNALE, ny salah seorg insan yg aku admire sngt2. hidop dy lebih kurang org lain jgak namun semuanya berubah bila dy berusia 16 thun.. mak dan ayh dy bercerai. disebabkan rsa tertekan dy melarikan dri dari umah. tapi dy ad masalah dlm meneruskan hidup. money is a must in life! so he tried very hard to get money.. right ways brings him to failure so he do it with a wrong way. dy menipu dan menyamar. dy menyamar sbgai pilot, doctor, lawyer and more. plg kurang pun 8 identiti palsu. dan dy tlah memalsukan cek dan menipu millions of dollars seluruh dunia.. dy jtuh cinta pada seorg gadis and stop menipu tpi malangnya dy tlah dikhianati oleh gadis tu. gadis tu repot kat police. tpi akhirnya dy jdi fbi agent yg btul.. bkan menipu lgi dah.. kisah dy ny diterbitkan dlm bentuk buku n filem.. tajuknya catch me if you can. mna la tahu ada yg berminat. ksiah hidup dy la yg tlah membuatkan aku admire dy sngt. dy bijak dlm hidop ny even apa yg dy buat tu slah tpi dy just be calm and cofident that he can escape from the police.. he just do everything to survive. skunk ny x sure la dy still idop atau x but i realy want him to know that i'll always bare him in my mind.. even aku gila aku still harap yg aku x kan lpakan dy bcoz dy ajar aku satu element penting utk trus hidop.. so klau aku gila and still ingt kat dy, i believe i can continue my life very well...

No comments: