Feb 3, 2011

Chiness New Year

hari ny thun baru china.. so nk wish la kat semua org bangsa cina. jauh di sudut hati aku, aku teringin nk sambut tpi blum berkesempatan. cny ny sentiasa buat aku ingt pda seseorg yg aku knal msa form 1 namanya Mr. chin chok chen. kna tulis nma penuh mna la tahu ada reader yg knal dy.. heheh tiap2 thun aku akn wish kat dy happy cny tpi thun ny x bley sbb xdpt nk contact dy.. rindu sngt rsa mcam nk jumpa ja dy.. ish klau bley ckp ngan dy pun dah rsa bersyukur sngt. sbbnya dy dah ajaq aku something psal hidop ny. and aku appriciate sngt2.. sbb dy la aku ingt number ic aku.. bg org len ingt number ic tu bnda besa ja tpi aku lain skit.. sbb aku ny ad msalah daya ingtan.. so ak susah nk ingt especially number. aku ingt fon number ayah sndri pun msa form 4.. huh terok kan..ad satu bnda g yg lgi penting dlm hidop ny yg dy ajaq. when he said about that, i started thinking and realise that i did a mistake.. so i just do it right after that..and i will always remeber what he said.. dy pun sngt mementingkan kekemasan. huh! tulisan dy kemas ja.. klah aku.. sampai skunk aku try buat bg kemas tpi still x berjaya.. nk wat cam na ek? to Mr. Chin: if you read this please contact me.. i miss u so much..

No comments: