Feb 21, 2011

shorai no kenkyu

(byngkan aku buat research cam baby ny huhu)

tdi time aku tngah lyan menaip.. adk aku si shana tu plak buat hal.. apa g dy tutup kmputer la.. klau cam ny jgn kta blog, research pun x mungkin akn siap.. aku dah plan dri pkul 4.30 ptg- 8.30 mlm, aku akn buat research yg diberi nama "shorai no kenkyu" research ny x sma dgn kenkyu jishin ga rikai ari tu. even research ny sbhagian drpd projek tu.. bahan dah ready, makmal pun dah siap.. so esok aku bley mulakan research tu. research ny dijangka akn siap pda hari khamis dgn resultnya skali.. penting ny.. bla dah dpt result, aku akn truskan dgn projek jishin ga rikai.. research kli ny penting sngt.. ermm tpi rsanya aku akn ok kot.. ya la suma bnda yg dperlukan dah ada.. bahan, makmal, dan masa yg dperlukan dah sempurna.. mrancang memang senang.. huhuh jgn t'kantoi dah la research ny.. kang aku kna buat semula.. penting ny tahu x.. sngt2 pnting.. jgn ingt bnda ny remeh..

No comments: